L’Assemblea General Extraordinària celebrada per la Societat Musical La Nova de Xàtiva el 21 de març va ratificar l’única candidatura presentada per presidir la Música Nova els propers tres anys, encapçalada per Ricardo Ventura. Després de nou anys en el càrrec Juan Vicente Mateu va cedir el relleu a la nova presidència que segons el responsable sortint serà "la que assenteix i consolidi tot el que s’ha posat en marxa".
"Ricardo Ventura té l’experiència i la personalitat necessària per afrontar aquest repte. A més aporta valors molt importants en aquests moments per a La Música Nova. És un home aglutinador, integrador, impulsor, que segur donarà aquest bagatge d’assentament i reforçament dels nous projectes que la Societat té ara que consolidar ", explica Juan Vicente Mateu.
La Junta Directiva també ha canviat, gairebé en la seva totalitat, mantingut alguns dels membres que aportaran la seva experiència, i s’incorporen nous components amb diferents capacitats per millorar la gestió social i formativa de la Societat.
Juan Vicente Mateu fa una valoració molt positiva del seu pas i la de la seva Junta Directiva per la Societat Musical La Nova, destacant que l’experiència li ha aportat "una satisfacció enorme per haver treballat amb total cordialitat amb companys, amics i familiars durant aquests darrers nou anys. Enrere queden les medalles al Mèrit Cultural de la Diputació de València, de l’Ajuntament de Xàtiva i de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana, així com el Premi Euterpe a la participació Federal. Atès que deixa l’actual seu social completament rehabilitada, i el nou auditori multiusos, en fase de finalització ".
La Música Nova que reuneix més de 500 socis amants de la música i la cultura continuarà fent que cada cop més gent s’interessi per la cultura a Xàtiva.












